مشاوره تبلیغاتی
تعیین شیوه ها و ابزارهای مختلف تبلیغاتی متناسب با نوع محصول و برند موردنظر، تخصص اصلی مشاوران تبلیغاتی ما است که مسیری رو به موفقیت را در پیش روی تولید کنندگان ، صاحبان کالا ، خدمات و … قرار میدهد.
گروه تبلیغاتی اطلس پایا با ارائه سرویسهای متنوع در حوزه طراحی و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید.
مشاوره رایگان
دانستن اینکه شما برای بهبود کسب و کارتان به چه نوع خدماتی نیاز دارید و یا بهترین روش برای فروش محصولاتتان چیست، به سادگی میتواند از هزینه های سنگین و بی مورد چند میلیون تومانی جلوگیری کند.
ما برنامه ای طراحی کردهایم که طی آن مشاور به صورت رایگان و حضوری به شرکتتان مراجعه کرده و به تناسب نوع فعالیت به شما میگوید که برای توسعه و بهبود فروش و کسب و کارتان چه کارهایی میتوانید انجام دهید
پس از اولین جلسه رایگان که به بررسی و تحلیل شرکت شما اختصاص دارد، سایر خدمات مشاوره ای زیر با هزینه ای متناسب با حجم فعالیتتان ارائه میشود
چرا از مشاوران تبلیغات استفاده کنیم؟
هدف نهایی تبلیغات چیزی نیست جز فروش بیشتر محصولات و خدمات، تبلیغاتی که این هدف را دنبال نکند تبلیغ نیست فقط هزینه میباشد.امروزه بعلت وجود انتخابهای بسیار، مردم چه بخواهند و چه نخواهند باید به تبلیغات توجه کنند تا بتوانند از میان انتخابهای بسیاری که دارند در هر مورد انتخاب بهتری انجام دهند به عبارتی تبلیغات نوعی آگاهی است برای مردم. اما باید به این نکته اشاره کرد که دیگر هر تبلیغی نمیتواند دیده شود، تبلیغات در هر سطحی باید مهندسی شود تا علاوه بر اثرگذاری مطلوب با حداقل هزینه بتوان حداکثر نتیجه را گرفت.
متاسفانه در مواردی آثار تبلیغاتی مشاهده میشود مثل یک اثر هنری زیبا هستند اما در آنها اصول تبلیغاتی رعایت نمیشود و معمولا این نوع تبلیغات هزینه بسیار زیادی به کارفرما تحمیل میکند بدون آنکه اثرگذاری محسوسی داشته باشند.
پیشنهاد میگردد قبل از هزینه کردن جهت تولید آگهیهای تبلیغاتی پرهزینه مانند تیزرهای تلویزیونی، بیلبورد ها، بروشور و کاتالوگها با تیراژ بالا، ساخت سی دیهای چند رسانه ای حرفه ای و … از مشاوره متخصصان تبلیغات استفاده نمایید تا اهداف و اصول تبلیغاتی در آنها مورد بررسی قرار گیرد.
در حال حاضر با توجه به کمبود زمان و مشکلات فراوان زندگی برای مردم، هر آگهی زمان بسیار کمی در اختیار دارد تا خود را عرضه کند و اثر مورد نظر را بگذارد پس باید با یک تبلیغات اصولی از این فرصت اندک استفاده کرد.
باید بدانیم آگهی را در کجا، چگونه، در چه زمانی و با چه محتوایی به دست مخاطب برسانیم تا از آن فرصت اندک حداکثر استفاده را کنیم.
وجود یک مشاوره آگاه در زمینه های تبلیغات و فروش باعث صرفه جویی در هزینه ها، بالا رفتن بهره وری(راندمان)، پیشرفت و حرکت صحیح مجموعه میگردد.
کــدام مســیر را انتخــاب میکنید؟
خدمات مشاوره ای (اولین جلسه رایگان)
انتخاب نام (برای شروع یک کار تازه)
بررسی روشهای افزایش فروش
پیدا کردن ارزانترین و موثرترین راه تبلیغات برای محصولاتتان
پیدا کردن آسانترین راه جمع آوری اطلاعات مشتریان شما
پیدا کردن آسانترین روش ممکن برای ارتباط با مشتریان در کسب و کار شما
پیدا کردن بهترین روش برای فروش مجدد به مشتریان فعلی
پیدا کردن بهترین روش برای دستیبابی به مشتریان جدید
بررسی جایگاه فروش اینترنتی و نحوه راه اندازی برای شرکت شما
بررسی انجام روش ایمیل مارکتینگ اثر گذار برای شما
آیا شرکت شما میتواند از طریق پیام کوتاه محبوبتر شود ؟
پیاده سازی راهکارهای مربوط به فروش
پیاده سازی مدرنترین روشهای افزایش فروش
پیاده سازی سیستم ارتباط با مشتریان
پیاده سازی سیستم فروش آنلاین
نوشتن متنهای تبلیغاتی
اصلاح و آسان سازی سیستمهای فروش
آموزش علمی و عملی به پرسنل فروش
پیاده سازی حوزه تجارت الکترونیک و تبلیغات مدرن
طراحی سایت متناسب با نیاز و بودجه شما
راه اندازی فروشگاه الکترونیکی مقرون به صرفه و با کیفیت عالی
تبلیغات اینترنتی محصولات شما
بازاریابی اینترنتی برای محصولات شما
ایمیل مارکتینگ
ارائه پنل های ارسال و دریافت اس ام اس
روند مشاوره رایگان چگونه است ؟
شما از طریق فرم موجود در این صفحه (و یا شماره تماس 09120138862) اطلاعات خود را برای ما ارسال میکنید. پیامتان مطالعه میشود. بعد از آن کارشناس مربوطه با شما تماس گرفته و تاریخ و ساعت جلسه مشاوره رایگان را هماهنگ میکند.
در روز جلسه مشاور اطلاعات اولیهی مورد نیازتان را در اختیارتان قرار میدهد. شما میبایست برای توسعه کسب و کارتان به حوزه آنلاین رو بیاورید و یا کسب و کار آنلاین خود را بهبود ببخشید.
- مشاور تبلیغاتی عنوانی جدید در کنار اکثر کسب و کارهای امروزی است. رقابتی شدن فضای کسب و کارها موجب شده است تا نقش تبلیغات در کسب و کارها پررنگ تر شود. از سویی صاحبان کسب و کارها تمام تمرکز و انرژی خود را به کارشان اختصاص می دهند و نمی توانند در مورد تبلیغات نیز به صورت علمی و تخصصی فعالیت نمایند. در اینجا متخصصانی وجود دارند که تبلیغات را به صورت علمی و تخصصی آموخته اند و می توانند در کنار کسب و کارها قرار بگیرند و پیشرفت و توسعه را رقم بزنند. مشاور تبلیغاتی در کشورهای توسعه یافته عنوانی آشنا و فرایندی مرسوم است.
- تجربیات ما طی ۱۰ سال گذشته (البته کمی بیشتر از ده سال) در پروژه های مختلفی صرف شده است و با توجه به دانش و تجربه گذشته سعی می کنم دیگر شما تجربه ها را تجربه نکنید. ما می توانیم در مشاوره بازاریابی و مشاوره فروش، تعیین استراتژی های بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری و تولید سرنخ های فروش نتایج خوبی با هم بدست آوریم.
- ما به تجربه فراگرفته ایم که این پروسه با آموزش کارکنان سازمان شما موثرتر واقع می شود. بیشتر تجربه کاری ما در حوزه آنلاین می باشد و البته به نظرما امروز دیگر ما چیزی به نام بازاریابی غیر دیجیتال نداریم.
- راه اندازی یک کسب و کار جدید نیاز به اطلاعات زیادی از جمله شناخت بازار فروش دارد. شاید توجه به بازار فروش قبل از راه اندازی هر کسب و کاری از ضروری ترین شاخصه های تحقیق کسب و کار باشد. از طرفی شناخت ذائقه و سلیقه ی مخاطب به وسیله ی شناخت از بازارهای مشابه به دست می آید که این نیز دانشی مجزا می باشد. مشاور راه اندازی کسب و کار می تواند با دانش و تجربه ی خود در بازارهای گوناگون موجود در کشور به شما مشاوره ای مناسب در زمینه ی راه اندازی یک کسب و کار جدید را بدهد. مشاوره ای ضروری قبل از راه اندازی هرگونه کسب و کار جدید.